Wednesday, October 26, 2011

प्रतिक्षा गर्नुस मेरो पुस्तक



यात्रा स्मरणिय होस् हिन्दिमा यादगार होस र अंग्रेजीमा मेमोरवल होस् । यात्रामा निस्कनु अघि यी तीन भाषाका अर्थलाई म सकेसम्म दिमागमा राखिरहन्छु । किन कि यदि यात्राका क्रममा कुनै रमाइला त्यस्ता घटना वा परिघटना व्यहोरिएन भने त्यो यात्रा चाँडै नै दिमागबाट इरेज हुने रहेछ । जीन्दगीलाई यात्रा मान्ने हो भने अहिलेसम्म अनगिन्ति यात्राहरु गरिए । तर ती मध्ये निकै थोरै यात्रा मात्र सम्झनामा हुन्छन् । अनि ती थोरै मध्येका पनि केहि सिमित यात्रा मात्रै जीवनभरीका लागि एउटा मिठो याद बन्छन् ।

 तीन बर्षको अवधिमा करिव चार दर्जन जिल्ला अनि उदेश्य गरीवि सम्वन्धिको रिर्पोटिङ्ग। मैले जे देखे, जे भेटे र जे पाए त्यहि कुरा ल्याउँदै छु । मैले घुमे गरीवका झुपडी अनि नजिकबाट नियाले उनीहरुको गरीवी अभाव र अन्योलपूर्ण जीवन ।

प्रतिक्षा गर्नुस मेरो पुस्तक आउँदैछ । 

No comments:

Post a Comment