Friday, January 15, 2010

मेरो पहिलो टेलिभिजन रिपोटिङ

विहान बजेको गाडी त्यसैले विहान अबेरसम्म सुत्ने बानि भएपनि सबेरै उठेको छु बसाई कपन गाडी पकि्रन पुरानो बसपार्क जानुपर्ने करिव किलोमिटरको दूरी तर सवारी साधन भनेको बेलामा नपाईने समस्या त्यसैले विहन बजे नै उठेको छु  
असारको पहिलो साता बर्षाको संकेत विहानै देखि देखिएको सिमसिम पानी अनि धुम्मिएको आकाशले आजको यात्रा रोमााचक हुने छनक दिइरहेको अरनिको राजमार्गमा यस अघि पनि मैले दोलखासम्मको यात्रा गरिसकेको छु तर रामेछापको यात्रा मेरो लागि पहिलो अनुभव थियो यात्रामा मेरो साथ दिदैछन सहयात्रि जीवन पाण्डेले हामी जनाको टोलि अनि एउटा मूभि क्यामरा यसको ट्राइपोर्ट थान रुक्स्याक यात्रा हलुंगो छैन अझ त्यसमाथि गरीवि सम्वन्धिको विशेष रिपोर्टिं

मसँग छापा पत्रकारीताको करिव बर्षे अनुभव तर टेलिभिजन पत्रकारिता मेरो लागि विल्कुलै नयाँ अभ्यास थियो याहाँ सम्म कि क्यामराको बुम अर्थात माइक कसरी समात्ने भन्ने कुरा पनि मैले पछि मात्रै थाहा पाएको थिए नेपालमा सिकेर वा पढेर भन्दा पनि गरेर पत्रकारीता गर्नु पर्ने अवस्था थियो हुन पत्रकारीताको विद्यार्थी तर नत मैले टेलिभिजन पत्रकारीता सम्वन्धि विशेष अध्यायन गर्ने अवसर पाए मैले काम गर्ने मिडियाले नै मलाई यस सम्बन्धि विशेष तालिम दिएरै रिपोर्टिंमा पठायो त्यसैले काम गर्दै सिक्दै जानुको विकल्प मसँग थिएन यसले मेरो काममा चुनौति थप्यो नै तर ती चुनौतिलाई पुरा गर्दा मैले धेरै राम्रा अनुभव पनि हासिल गरे अरुले भनेको आधारमा काम गर्नु भन्दा यसरी आफैले सिक्दै काम गर्दाको अनुभव साँच्चै रमाइलो थियो अहिले पनि ती क्षण सम्झिदा निकै रोमांचित हुन्छु सहकर्मीहरुसँग पनि यसको ताज अनुभव होला जानेर सिकेर गरेको कामको भन्दा आफैले सिक्दै काममा निखार ल्याउदाको अनुभव बर्णन गरिसाध्य छैन
टेलिभिजन पत्रकारीताको अभ्यासमा राम्ररी हात नवसिकनै मैले गरीवि निवारण कोषले विभिन्न जिल्लामा साचालन गरेको कार्यक्रमको रिर्पाेटिङ गर्न नेपालका कुना कन्दरा चाहार्नु पर्ने भयो यसरी नेपाल घुम्न पाउनु मेरा लागि एउटा अवसर थियो नै त्यो अवसरलाई टेलिभिजन रिपोर्टिंको जिम्बेबारीले चुनौति थपेको थियो तर मैले यो चुनौतिलाई स्विकार गरे

No comments:

Post a Comment